Laureaci konkursu na najlepszy cykl krótkich filmów edukacyjnych

To już kolejna edycja konkursu dla studentów realizowanego w ramach kampanii edukacyjnej „Za głosem serca” i dzięki współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego z firmą Boehringer Ingelheim.

Tym razem zadaniem studentów było nakręcenie cyklu krótkich wideo do publikacji na Instagramie i TikToku, a dotyczących współchorobowości układów metabolicznego, nefrologicznego i kardiologicznego. Ze szczególnym uwzględnieniem niewydolności serca oraz przewlekłej choroby nerek. 


Uroczyste wręczenie nagród i prezentacja najlepszych video odbyły się 6 listopada br. na WUM. Gospodarzem spotkania była prof. Agnieszka Cudnoch-Jędrzejewska, prorektorka ds. klinicznych i inwestycji.

-Ten konkurs łączy wiedzę z działaniem społecznym (…) Jesteśmy bardzo dumni z tego, że nasi studenci potrafią w sposób prosty i z takim zaangażowaniem mówić o tematach, które są niezwykle trudne, ale bardzo ważne społecznie – mówiła prorektorka WUM

Laureatami konkursu zostali:

  • Natalia Cieślik
  • Jan Herc
  • Magdalena Warych
  • Julia Krawczyk (wyróżnienie)

Nagrodzone filmy zostaną wykorzystane na potrzeby działań edukacyjnych kampanii „Za głosem serca” oraz „Dłuższe życie z cukrzycą. Chroń serce i nerki” organizowanych w partnerstwie WUM oraz Boeringer Ingelheim.

W spotkaniu wzięli udział m.in.: prof. Agnieszka Cudnoch-Jędrzejewska, prorektorka WUM ds. klinicznych i inwestycji, prof. Marcin Grabowski, kierownik I Katedry i Kliniki Kardiologii WUM, prof. Anna Staniszewska, Katedra i Zakład Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej, dr hab. Dominik Olejniczak, Zakład Zdrowia Publicznego WUM, Pia Schall, Country Head, Boehringer Ingelheim, Sebastian Krystian Schubert , Corporate Affairs Director, Boehringer Ingelheim, Joanna Hryć, koordynatorka kampanii edukacyjnych na rzecz Boehringer Ingelheim, Primum PR.